Burmistrz Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą ogłasza konkursy na:

  1. Dyrektora Przedszkola Samorządowego Kubusia Puchatka w Dobrzyniu nad Wisłą - otwórz
  2. Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Dobrzyniu nad Wisłą - otwórz
  3. Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Dyblinie - otwórz

 Opublikowano 06 kwiecień 2017

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

25 maja 2017 roku minął termin składania prac w konkursach organizowanych przez Bibliotekę Publiczną w Dobrzyniu nad Wisłą „Książka czytana dotykiem” oraz „Moda na czytanie”. Wpłynęło do nas 65 prac. Dziękujemy uczestnikom oraz wychowawcom za zaangażowanie i złożenie tak wielu interesujących plakatów i książek. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 czerwca 2017 roku na stronie www.biblioteka-dobrzyn.pl. Nagrody będą wręczane 3 czerwca 2017 roku w trakcie obchodów Dnia Dziecka na boisku DCSiT.

Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników!

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

W dniu 31 maja 2017 roku o godz. 1000 odbędzie się posiedzenie Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Rozwoju Gospodarczego.

Tematem posiedzenia będzie :

  1. Ocena stanu dróg i ulic na terenie miasta i gminy.
  2. Analiza wykorzystania środków finansowych w Dz. Transport za 2016 rok.
  3. Sprawy bieżące.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

W dniu 29 maja 2017 roku o godz. 13 00 odbędzie się posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Sportu.

Tematem posiedzenia będzie:

  1. Analiza budżetu szkół podstawowych za rok 2016,wydatki i ich przeznaczenie przez poszczególne szkoły i przedszkole.
  2. Analiza budżetu publicznych gimnazjów za rok 2016, wydatki i ich przeznaczenie przez poszczególne szkoły.
  3. Sprawy bieżące.