Zawiadomienie o wyniku postępowania zakupowego na zadanie: Grochowalsk, Ołtarz główny w kościele parafialnym pw. Podwyższenia Krzyża Świętego, II po. XVIII wieku, Pełna konserwacja i restauracja elementów ołtarza, etap II”

Z

Grochowalsk dn. 27.08.2024 r.

Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego w Parafii Rzymskokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Grochowalsku postępowania zakupowego na realizację zadania: „Grochowalsk, Ołtarz główny w kościele parafialnym pw. Podwyższenia Krzyża Świętego, II po. XVIII wieku, Pełna konserwacja i restauracja elementów ołtarza, etap II” (nr 1/RPOZ/2024) wybrana została oferta firmy „Konserwacja i Restauracja Dzieł Sztuki Magdalena Szalak”, ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 21/3 Toruń 87-100 REGON: 380349716, NIP: 9462520974.
Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą to dzień 30.08.2024. Prace rozpoczną się dnia 02.09.2024. Dzień zakończenia realizacji zadania to 28.02.2025. Wartość zadania określona przez wykonawcę to 47 700 PLN brutto, a udzielony przez niego okres gwarancyjny to 60 miesięcy od dnia odbioru pracy. 

Uzasadnienie:

Złożona oferta czyni zadość wszystkim wymogom określonym w postępowaniu zakupowym, a zadeklarowana cena wykonania pracy nie przekracza wartości założonego finansowania. Przyznana wybranej firmie punktacja obliczona została wg ogólnego wzoru: (wartośc najkorzystniejszej oferty)/(wartość rozpatrywanej oferty) x 100 pkt. x procentowo wyrażona waga kryterium (80% - Cena; 20% - Okres gwarancji) i wynosi 100 punktów. Jest to jedyna oferta jaka wpłynęła pod wskazany adres w trakcie postępowania zakupowego.

drukuj (Zawiadomienie o wyniku postępowania zakupowego na zadanie: Grochowalsk, Ołtarz główny w kościele parafialnym pw. Podwyższenia Krzyża Świętego, II po. XVIII wieku, Pełna konserwacja i restauracja elementów ołtarza, etap II”)

baner toplayer
Życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia